Аптечка за търговски обект

Аптечка за търговски обект. Аптечката за първа помощ цена. Аптечката е подходяща за търговски обекти, предприятия както и за цехове с по-голям брой служители. Този изчерпателен комплект аптечка за търговски обект е подходяща до 10 служителя

Аптечка за търговски обект

    
Цена: 108,00 лева с ДДС Цената не включва доставка!

Удобна аптечка за търговски обект за първа помощ на работното място.
Комплект (аптечка) за на работното място за търговски обект е с капацитет 1-10 човека.
Предназначена да обслужва до 10 души, за дейности с различно ниво на рискове.
Предлагаме окомплектована аптечка за търговски обект за оказване на първа помощ на работното място с най-необходимите лекарства и превързочни материали от първа необходимост. 

Съдържанието на аптечката търговски обект е поставено в чанта с удобна дръжка за носене. 
Аптечката се отваря леко и бързо може да се ориентирате за необходимия медикамент или лекарство.
Висококачествен комплект, идеален за офиси, магазини или домове.
Аптечката намира приложение в търговски обекти, офиси, магазини в производствени звена, строителни обекти, складове, спорт, туризъм и екскурзии и домашни условия. 

Информация за продукта:
Комплект аптечка за първа помощ на работното място до 10 човека
Всеки комплект аптечка за офис включва следното:
  • 1 бр. - Чанта с размери (32 x 28 x 12 cm) - изработена от полипропилен в червен цвят със зелен знак
  • 1 бр.  - Стойка за стена в бял цвят
  • Чантата може да се извади от стойката за стена и да се пренесе на мястото на аварията.
  • Без вътрешни отделения
  • 4 бр. - Стерилни превръзки за повърхностни рани 10 см. / 10 см.
  • 1 бр. - Стерилни превръзки за повърхностни рани 40 см. / 40 см.
  • 2 бр. - Бинт марлен - 8 см. х 5 м. 
  • 2 бр. - Бинт марлен - 5 см. х 5 м. 
  • 2 бр. - Бинт марлен - 10 см. х 5 м. 
  • 1 бр. - Еластична лента за кръвоспиране (по Есмарх, 5 см. / 1 м.)
  • 2 бр. - Триъгълна кърпа 96 см. /96 см./136 см.
  • 1 бр. - Кислородна вода
  • 1 бр. - Тинктура Йод
  • 1 бр. - Валидол таблетки - (20 бр.)
  • 2 бр. - Смекта 3 гр.
  • 1 бр. - Парацетамакс - (10 бр.)
  • 1 бр. – Генералгин / Аналгин - (20 бр.)
  • 1 бр. - Ацетизал - (20 бр.)
  • 1 бр. - Лейкопласт лента
  • 1 бр. - Адхезивен пластир за прикрепване на превръзка 2.5 см. / 2.5 м.
  • 100 бр. - Лепенки, пластир за рани - стерилни в различни форми и размери
  • 1 бр. - Пакет медицински памук 25 гр.
  • 6 бр. - Безопасни игли
  • 1 бр. - Ножица с тъпи върхове
  • 1 бр. - Уред за обдишване
  • 1 бр. - Стерилни полиетиленови ръкавици, голям размер - 2 чифта;
    В търговски обект е необходимо да имате комплект за оказване на първа помощ, рано или късно възниква такава необходимост при всяка организация. Добре, ако се осигури по-рано, от колкото да има извънредна ситуация. За да окомплектовате аптечката за първа помощ с всичко, от което се нуждаете, и да не държите нищо излишно, трябва да предвидите всичко, да помислите и да направите правилен списък.

    Оборудването на аптечката за оказване на първа помощ е според:
    • Минималната конфигурация - взема се предвид най-важните нужди
    • Оптималната конфигурация - включва всички обичайни нужди на организацията
    • Максималната конфигурация на комплекта за първа помощ с максималния набор от инструменти, които ще помогнат да се справите и изчакате лекар и линейка
    офиси и индустрии говорят много за лидерите на тези организации. 
    Никой не е застрахован от трудова злополука.
    Никой не е застрахован срещу изгаряния и порязвания
    Никой не е застрахован в офиса от често срещано главоболие, студени симптоми, или високо кръвно налягане. Ние всички сме хора и ситуации като махмурлук също не са ни чужди.
    Ние Ви предлагаме стандартен набор превързочни материали и лекарства.

    Индивидуален избор за всяка фирма е базиран на:
    Специфични характеристики на предприятието;
    • Брой хора;
    • Финансови възможности на вашата компания (тъй като има скъпи лекарства, но има качествени, но финансово по-достъпни аналози);
    P.S.:
    Комплектите (аптечките) за оказване на първа помощ са част от работата ни с управители, мениджъри и лица по ЗБР на компании със сертификация ISO (ИСО) - ISO 9001, ISO 14001, BS OHSAS‎ системи за опазване на здравето и предотвратяване на сезонни настинки сред служителите и в резултат на това намаляване на плащанията за болнични престои и забавяне на различни проекти.

    Необходимо е да се проследява датите на изтичане на лекарствата в аптечките!
    Комплектите (аптечките) за оказване на първа помощ трябва да се оборудват със съдържание "какво", което да е ясно за "за какво" и "от какво" на разбираем език.


    Често задавани въпроси:
    Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка? 
    Не е задължително да се регистрираш. 
    Можеш да направиш поръчката си без да създаваш свой профил в сайта. 
    При финализиране на поръчката имаш опция да се регистрираш.

    Колко струва доставката?
    Получателят заплаща доставката, извършвана от куриерски фирми Спиди или Еконт по техния тарифен план, независимо дали до офис или до адрес!

    Как мога да платя поръчката си?
    Може да се плати чрез банков превод след регистрация на сайта и онлайн генериране на проформа фактура.
    Може да се плати в брой на място в офиса на фирмата.
    Може да се плати в брой с наложен платеж при доставка.
    Може да направите вашата поръчка на телефон ☎️0700 20 744 или ☎️02 490 03 61