Често задавани въпроси

Често задавани въпроси за Дистанционно обучение по ЗБУТ. Често задавани въпроси & Дистанционно обучение по ЗБУТ - ZBUT.BG. Отговарят ли онлайн обученията по ЗБУТ на изискванията на Наредба №4/1998 г. и Наредба РД-07-2/16.12.2009 г.? Отговарят ли издаваните документи за обучението на нормативните изисквания за удостоверяване на обучение по ЗБУТ? Отговаря ли удостоверението/ сертификата на нормативните изисквания? Как да се включа в обучението? Как да се включа в обучението по ЗБУТ, ако не съм представител на фирма?

Често задавани въпроси
  1. Подходящо ли е дистанционното обучение за мен?
  2. Какви обучения се предлагат?
  3. Как да се регистрирам?
  4. Как да изпратя заявка за записване в избрано обучение?
  5. Как да разбера дали записването ми в дадено обучение е потвърдено?
  6. Как да се информираме за процеса на обучение?
  7. Как да платя? 
  8. Какво да направя ако платя, но не получа достъп до заявените документ или услуга?
  9. Какъв е редът за отправяне на рекламация?
  10. Как мога ползвам заявена и платена услуга?
    Подходящо ли е дистанционното обучение за мен?
    Платформата за дистанционно обучение към „Медик Консултинг" ООД изисква от Вас малко умения за работа с Интернет, положително отношение към използването на нови технологии за реализиране на традиционни учебни цели и решимост да посветите необходимите време и усилия за усвояване на нови знания и формиране на умения.

    Какви обучения се предлагат?
    Вижте в Обучения списъка на предлаганите в момента обучения. Всяко обучение съдържа резюме и бутон за записване.

    Как да се регистрирам?
    Изберете подстраница Регистрация, бутон Регистрация и попълнете исканите данни. Сами избирате своето потребителско име и парола. Необходимата лична информация име и фамилия, валиден адрес за електронна поща. Моля уверете се, че данните са коректни, защото личната информация се използва от мениджъра на обучението, който потвърждава записването Ви в избраното обучение. Независимо от броя на обученията, които записвате се нуждаете от само една регистрация!

    Как да изпратя заявка за записване в избрано обучение?
    Преди да се запишете в обучението, който сте избрали, трябва да сте се регистрирали на платформата!Изберете подстраница Обучения. Ще видите всички предлагани обучения към момента на платформата за ДО заедно със съответни кратки описания. Към всяко обучение има бутон Запиши, който първо изисква да въведете вашето име и парола (ако до момента не сте го направили) и след това ви показва формуляра за кандидатстване. Във формуляра има възможност бутони за действия Напред, Назад, Направи поръчката.

    Как да разбера дали записването ми в дадено обучение е потвърдено?
    Статута на всяка от Вашите заявки можете да видите във вашият профил като изберете под страница История на поръчките.

    Как да се информираме за процеса на обучение?
    Учебните материали и инструменти са напълно интуитивно организирани. Ако умеете да отворите кой да е документ в Интернет, то ще можете да прочетете и материалите на портала. Дискусиите са реализирани чрез стандартен Интернет форум, коментари и обратна връзка можете да оставите с помощта на вградена система за съобщения, която наподобява опростена Интернет е-поща. При нужда от техническа помощ можете да се обърнете директно към ИТ специалист.

    Как да платя?
    Заплащането на поръчаната услуга може да се извърши по банков път или чрез електронната система на Paypal, върху сумата за заплащане не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.Все още не могат да бъдат извършвани плащания на каса на Easy Pay или чрез наложен платеж, посредством куриерска служба.

Какво да направя ако платя, но не получа достъп до заявените документ или услуга?
В случай, че не получите достъп до заявени от Вас документ или услуга, моля свържете се с екипа на „Медик Консултинг" ООД на посочените в сайта контакти. Ние ще проверим системата и ще Ви предоставим заявените документ или услуга, при доказване на извършено плащане.

Какъв е редът за отправяне на рекламация?
Съгласно чл.126, ал.1 от ЗЗП рекламации могат да бъдат предявени при откриване на несъответствие в заявената услуга в 14 дневен срок от датата на получаване на услугата.

Как мога ползвам заявена и платена услуга?
След потвърдено плащане системата автоматично Ви дава достъп до заплатената услуга, тя се предоставя в писмен вид, в PDF формат. При получаване на достъп Вие имате възможност да разпечатате и използвате за ваши цели съответната услуга.

2017-09-29